Κυριακή 17 Απριλίου 2011

And now for something completely different - Δεν είμαστε μόνοι

Συνήθως τις Κυριακές παίρνω τους δρόμους. Σήμερα όμως, καθώς οι πασχαλινές διακοπές των εκπαιδευτικών έχουν διαταράξει την domestic ρουτίνα μου, ήθελα κάτι διαφορετικό. Οπότε άραξα μέσα, άνοιξα υπολογιστές, τηλεορασεις, εβαλα να δω επιτέλους και το dvd των Mastodon και θρονιάστηκα στον καναπέ.
Κάτι ανάλογο μου συμβαίνει και τα βράδυα της Δευτέρας. Υπάρχουν φορές (λίγες) που θέλω να σπάει η καφρίλα και να ακούω κάτι διαφορετικό. Κάτι τελείως διαφορετικό. Αλλά έχω ένα βασικό πρόβλημα. Όποτε έχω διάθεση για μη συνηθισμένους ήχους, πρέπει η πηγή να είναι μακριά από τον έλεγχό μου. Να μου σκανε κομμάτια από αλλού και να μην έχω ιδέα τι θα παιξει μετά. Ποιόν να εμπιστευτείς όμως; Το mainstream ραδιόφωνο; Ας γελάσω. Τις διαθέσεις του καθε γνωστού στο facebook που ανεβάζει κομμάτια που μαντεύει ότι θα πιάσουν το mood των κοριτσιών ώστε να λιώσουν για πάρτη του; Βαριέμαι να κρατάω το φανάρι, ευχαριστώ.
Who 're you gonna call? Το Γιώργο Ζούκα. Μάλιστα. Με Βολιώτη δισκοπώλη δε μπορείς να πέσεις έξω και αυτό που μεταδίδει η κεραία του Nova FM, κάθε Δευτέρα 22.00-23.00 ειναι αυτό ακριβώς το soundtrack που χρειάζεται η εναλλακτική μου απόδραση. H εκπομπή "And now for something completely different", κρατώντας στο ένα χέρι ένα φτυάρι και στο άλλο ένα synth, ψαχουλεύει σκάβοντας τις πιο gourmet επιλογές της ηλεκτρονικής κατα βάση μουσικής που μπορεί να βρει το ανθρώπινο αυτί και καταφέρνει να χωρέσει σε μια ώρα, κλασικά αγαπημένα, νέες κυκλοφορίες, πέρασμα απο τη live επικαιρότητα του Βόλου, πάρε και για κερασάκι ένα expert αφιέρωμα στο witchouse πχ. Από όπου και να το πιάσεις, δε χωράνε σε 60', αλλά ο Ζουκ δε μασάει από ωρολογιακά deadlines.
Σαν να μην έφτανε αυτό, μετά από κάθε εκπομπή, ανεβάζει το playlist μαζί με ένα κατατοπιστικό (ακόμα και για μένα, τον άσχετο) κείμενο, εξηγώντας απολαυστικά τι και πώς, καταλήγοντας πολλές φορές να θυμίζει περίληψη αναλυτικής μελέτης για την παραγωγικη χρήση της λεκτικής παράστασης του μουσικού ιδιώματος (ταμπέλα that is), και όλα αυτά, σε 3-4 ανάλαφρες παραγράφους. Αδυνατώντας να διαλέξω μεταξύ εκπομπής και άρθρου, δηλώνω fan και των 2 και τελειώνει η ιστορία.
Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, η σχετικη σελίδα του Nova Fm, που εκπέμπει και online είναι http://www.novafm106.gr/index.php/something-completely-different, και όσο περισσότεροι μαζευτούμε το βραδυ της Δευτέρας, τόση περισσότερη πλάκα θα έχει.
See you there!

Δεν υπάρχουν σχόλια: