Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

The Haunted "Unseen" - My.Own.Cup.Of.Tea.

Αν θέλετε τη γνώμη μου, αυτό το δίσκο δε χρειάζεται να τον ακούσει κανείς.
Κάπως άνευρος, ίσως flat lined, δύσκολο να πει κάποιος. Έχει κάτι περάσματα ντεμέκ ατμοσφαιρικά, αλλά πιο πολύ με παύσεις μοιάζουν. Σαν να παίζεις, να παίζεις, να παίζεις, και να θέλει ο drummer να πάρει μια ανάσα, με πιάνεις; Γενικά αυτοί τελευταία, κάπου το ψάχνουν αλλού το πράγμα. Καλά, thrash ούτε για πλάκα. Το “The Haunted Made Me Do It”, να το ξεχάσεις. Μη σου πω και το “rEVOLVEr”. Αυτό είναι κάτι άλλο. Ούτε καν metal στο μεγαλύτερο κομμάτι του. Πολύ σκαμπανέβασμα, με πολύ χώρο για να λέει τα δικά του ο ψυχάκιας ο Dolving, που σε όλο το δίσκο δε βάζει γλώσσα μέσα.
Αυτός γενικά, κάπου τους έχει βιδώσει τους υπόλοιπους. Τους έπεισε με κάποιο τρόπο ότι είναι καλή ιδέα να παίζουν με αυτόν σέντερ φορ. Όλοι για την πάρτη του. Είναι ικανός βέβαια, αλλά επειδή έχει τα ψυχολογικά του και έχει πολύ πράγμα να βγάλει από μέσα του, ψάχνεις πορωμένη στιγμή να χτυπηθείς με το σταγονόμετρο. Φαντάσου ένα περισσότερο non metal “Dead Eye”. Kiss the τσίτες goodbye.
Γι αυτό το λέω. Καλύτερα να το προσπεράσουν όλοι. Υπάρχουν ένα σωρό προβλεπέ δίσκοι φέτος. Μη χάνεις το χρόνο σου. Δε θέλω να παιδεύεται κανένας και να ξεχειλώνει ψυχαναγκαστικά το metal αισθητήριό του ώστε να το χωνέψει καλά και ντε.
Τι θέλω; Θέλω να το ακούω ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ. Μόνο εγώ. Κανένας άλλος. Έχω μια πολυθρόνα – υπερπαραγωγή στο σαλόνι, δίπλα στο στερεοφωνικό και ένα set ζόρικα ακουστικά, με απαλό μαξιλαράκι. Θέλω να βουλιάξω εκεί μέσα, να κρυφτώ και να το βάλω στο repeat για ένα τριήμερο. Να γουστάρω κάθε ψίθυρο και κάθε χορευτική μπασοεισαγωγή. Να κάνω μια ιδιαίτερη στάση στο “Disappear”. Να κατανοήσω μια και καλή, ότι το «σοβαρό», μπορεί να είναι και “sing along”. Να τον ονομάσω επισήμως τον καλύτερο φετινό metal (or something) δίσκο για non metalheads (Ζούκερμαν, ακούς;). Αλλά να μην το συζητήσω, να μην το μοιραστώ και να μη μπω στον κόπο να διαφωνήσω ή να συμφωνήσω με κανέναν. Απλά, να το έχω και να το ακούω ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ. Μην το ακούσει κανείς. Σοβαρά.

2 σχόλια:

Ulysses είπε...

kali i kritiki sou. egw pantws to latrepsa einai ola ta lefta kai as eimai kollimenos kai mou aresoun oloi oi diskoi tous. me ligotero kalytero to versus

JonKaps είπε...

κριτικες κανουν κατι αντιπαθητικοι τυποι που πληρωνονται ψιχουλα κ γιαυτο εχουν μονιμως νευρα. εγω απλα γραφω οτι κατεβαζει η κεφάλα μου. αφου το λατρεψες, εισαι φιλος μου