Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Planet Of Zeus – Heavy rock και solo με camera

Η φωτογραφία φαίνεται ιδιαιτέρως πανηγυρική, αλλά δεν αντιπροσωπεύει ούτε το 1/10 της πραγματικότητας. Το τέλος των γυρισμάτων για το “Vanity Suit” videoclip, φαντάζομαι θα ανακούφισε όσους κουράστηκαν για να γίνουν, αλλά η οδύσσεια για όλους τους άλλους, μόλις αρχίζει.
Θέλω να πιστεύω ότι δεν έχει νόημα να μπούμε στον κόπο να λέμε για ποιο λόγο οι Planet είναι μεγάλο κεφάλαιο της ντόπιας σκηνής, όλοι έχουμε λίγο πολύ επαφή και δεν έχω ακούσει ποτέ κακή κουβέντα. In fact, δεν έχω ακούσει τίποτα λιγότερο από ενθουσιώδες γρύλισμα που συνοδεύεται από διάφορα body language κόλπα. Αυτός είναι ο λόγος που δεν ασχοληθήκαμε ποτέ από εδώ με το “Macho Libre”, ήμουν super busy να το ακούω συνέχεια, που νομίζω έχει χτιστεί μέσα στο iPod.
Αυτό όμως που δεν έχει ξαναγίνει και δεν επιτρέπεται να περάσει έτσι, είναι τα videoclips του “Macho Libre”. Αυτή η πρόταση ήταν τόσο φτωχή, αλλά έχει τόσο ζουμί μέσα της… ας τα πιάσουμε από την αρχή όμως. Θυμάμαι να ψαρώνουμε όταν πρωτοακούσαμε το “Leftovers”. Πιο hit με την καλή έννοια δεν υπάρχει, μπήκε σφαίρα στη λίστα για μετάδοση και το ενθουσιώδες γρύλισμα πάει κι έρχεται, άντε να μεταφέρεις το body language από το ραδιόφωνο. Και μετά σκάει και αυτό το video. Χωρίς υπερβολή, παγώνεις. Οι σκηνές της μπάντας, οκ, τίμιες και σωστές. Οι άλλες όμως; Μια κανονικά στημένη ταινία, αλήτικου post western, με άθλιες και ολόσωστες σκατόφατσες, σε ένα σκηνικό US ερήμου, με τσαμπουκάδες, καραμπίνες, καρότσες και πάνω από όλα, μια ποιότητα εικόνας καρφί από Hollywood.
Μετά, ησυχάζουμε κάπως, μέχρι τη στιγμή που φτάνει το teaser για το “Vanity Suit”. Εκεί δεν έχουμε ψευδαισθήσεις ότι θα πεταχτεί ο Rango από πουθενά, κάπου αναφέρεται η λέξη «Κορωπί». Έλα όμως που αντί να coolάρουμε, μπαίνει ο διάολος μέσα μας με τις καινούριες εικόνες. Μπάντα, ring, κόσμος, γρήγορες εικόνες και φωτισμός για Oscar. Μεγάλη αναμονή, που απλά το να ακούς το κομμάτι, δε μαλάκωνε. Τη μέρα που βγήκε το ολοκληρωμένο video, το έκαναν re-post 27 γνωστοί μου. Δε μου έχει ξανατύχει. Είναι για πλάκα το πρώτο θέμα συζήτησης, μόνο ο Λεωνίδας νομίζω το είδε προχτές, τελευταίος από όλους (θεός) και φυσικά τα views πάνε σφαίρα καθημερινά. Τέτοιο HD, δεν έχει κανένας. Ξεκάθαρα. Παγκοσμίως. Ακόμα και να έχουν οι Behemoth πχ, δεν έχουν τέτοιο δέσιμο με φώτα. Ούτε τέτοιο πολυβόλο μοντάζ, που να πατάει πάνω στο ταμπούρο. Τόσες δολοφονικές λήψεις, τόσο καθαρές και πανικόβλητες, με ντόπιες φάτσες αυτή τη φορά που δένουν άριστα (αυτόν τον διαιτητή, δεν τον έχουμε δει όλοι κάπου;), και ένα Βασίλη Μπουζιανά να κάνει τον αληθινό Δία να τρέχει κάτω από τα φουστάνια της μάνας του. Μπαζούκα να είχα, εγώ δεν τσαμπουκαλευόμουν μαζί του σήμερα, που είναι στα 52 του.
Τι μας λείπει λοιπόν από την εξίσωση; Ο Δημήτρης Τζέτζας. Ο άνθρωπος πίσω από όλα αυτά, γνωστός των Planet, που μένει και εργάζεται στην Αμερική. Όπα, λάθος, δεν το λέω σωστά. Που δουλεύει στο L.A., στο team του Jerry Bruckheimer, και τελευταία του δουλειά ήταν το editing στο “Pirates Of The Carribean 4”. Οπότε φαντάζομαι δεν του είναι και πάρα πολύ δύσκολο να μοντάρει τον μπασίστα των Planet (respect), όταν αμέσως πριν έκοβε τις σκηνές του Johnny Depp ε; Οι inside πληροφορίες (έκανα chat προχτές με το Μήτσο) λένε επίσης ότι οι σκηνές του “Leftovers” είναι πράγματα που είχε γυρίσει αυτός στην Αμερική και τα έδωσε για το video, με το deal να είναι να συνεισφέρουν οι άλλοι μουσικές.
Ότι και να συμβαίνει πάντως, έχουμε στα χέρια μας τα 2 κορυφαία videοclips που βγήκαν ποτέ από αυτή τη χώρα, που απογειώνουν τη μουσική των Planet (πόσο μου αρέσει που πλέον έτσι τους λένε αυτούς, ala Maiden, Priest) και το καλύτερο από όλα, θέτουν έναν πήχυ επιπέδου Empire State Building και για τους ίδιους, αλλά πολύ περισσότερο, για τους δύσμοιρους υπόλοιπους…

Δεν υπάρχουν σχόλια: