Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

The Mike Portnoy app - Δε θα σοβαρευτούμε ποτέ

Επιτέλους! Αυτό που έλειπε από το στείρο και μιζερο μουσικό μας κόσμο, είναι εδώ. Ο Mike Portnoy αποφάσισε να μας λυτρώσει και κυκλοφόρησε την προσωπική του εφαρμογή για το iPhone. Δε θέλω να είμαι γκρινιάρης και σε γενικές γραμμές μου αρέσουν τα φρέσκα τεχνολογικα μπικικίνια που έχουν να κάνουν με μουσική. Υπάρχει μια ολόκληρη γενιά εκεί έξω (μπορεί και δυο) που ζει με αυτό τον τρόπο και αν δεν έπαιζαν επικοινωνιακή μπάλα και έτσι οι μουσικοί, θα ήταν ένα βήμα πιο κοντά στους δεινόσαυρους.
Αλλά όλα αυτά έχουν μια βασική προϋπόθεση. Πρέπει να είσαι relevant βρε πουλάκι μου. Όπως με όλες τις μη καλλιτεχνικές δραστηριότητες, είναι απαραίτητο να έχεις στα χέρια σου κάτι που να μετράει. Αν αύριο το πρωι, τυπώσω εγώ μπλουζάκια του δικού μου συγκροτήματος και τα πουλάω στο eBay, δε θα πρέπει να απορήσω αν δεν ενδιαφερθεί κανένας. Είναι επειδή κανείς δε χέστηκε για τους Trisatanic Nefilim Molestation από τη Νέα Ιωνία! Αν έχεις κάτι στα χέρια σου που να μετράει, είμαι μαζι σου, πούλα το με όσους τρόπους μπορείς. Αν όμως είσαι ο Mike Portnoy και δεν κάνεις τίποτα άλλο από το να τραβολογιέσαι στα κουτσομπολίστικα metal sites μήνες τώρα, κάτσε σπίτι σου καλύτερα.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα στο να εξαργύρωνε τα 25 χρόνια του με τους Dream Theater. Αλήθεια. Έβαλε το χέρι του περισσότερο από όλους ώστε να γίνουν αυτό που είναι σήμερα (ότι και αν είναι αυτο), και θα εκτιμούσα ακομα περισσότερο αν πούλαγε τα διαφορετικά πράγματα που κάνει μόνος του πια. Αυτός όμως δεν κάνει όυτε το ένα, ούτε το άλλο. Νιώθω ότι απλα αγωνίζεται να υπάρχει κάθε μέρα ένα φρέσκο post με το όνομά του στο internet (πιθανότατα κάποιος marketeer τον έχει δασκαλέψει), για οποιοδήποτε λόγο.
Αλλα δε λειτουργεί έτσι. Δεν είναι τυχαίο που οι Avenged Sevenfold φρίκαραν από τα σήριαλ και τον σούταραν και δεν είναι σύμπτωση που τα νέα σχετικά με αυτόν είναι καλλιτεχνικά / αηδίες, 1/10. Κάτσε δούλεψε, βγάλε ένα σούπερ δίσκο και ξαμολήσου στη γύρα και πούλα μέχρι string. Στο λέω εγώ τώρα, που έχω τσακίσει charts και αρένες απο δω μέχρι τον Πλούτωνα και ξέρω. Μέχρι να το κάνεις σωστά, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να εμπνέεις φανταστικά comments στους αναγνώστες του blabbermouth σαν αυτα...

The Mike Portnoy app :it quits on its own, then begs to be opened again.
The Axl Rose App: it takes 10 years to load and than it fails
The Corey Taylor App: It doesnt know if it wants to load yet....
The Sully Erna App: It runs out of memory because its full of itself
The Dj Ashba App: It only gives updates of Axl Rose
The Dave Mustaine App: It gives daily prayers for everyone to enjoy
The Tom Araya App: If you shake your phone, it will break
The Gaahl App: It only sends updates saying "....Satan"
The Marty Freidman App: Only available in Japan

Δεν υπάρχουν σχόλια: