Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Καψούρα σε λέω!!

Οι μέρες που γίνομαι ρεζίλι στο δρόμο, επέστρεψαν. Ένας ηλίθιος που δε μπορεί να μείνει ακίνητος στο τραμ, εγώ είμαι. Το περίμενα καιρό το "Unravelling chaos" και μου αρέσει περισσότερο από όσο μπορώ να αντέξω. Έχω ξεχάσει οτιδήποτε άλλο έχω στο iPod και ποσώς με ενδιαφέρει. Το μόνο που με νοιάζει, είναι να βάζω το "Get Down" στο repeat και να εύχομαι να μην είναι κανένας γνωστός τριγύρω.
Οι Psycho Choke είναι το αγαπημένο μου ελληνικό συγκρότημα, σχεδόν μια δεκαετία τωρα. Με λίγες κυκλοφορίες, με ένα τεράστιο ανενεργό διάλειμμα και χωρίς να ανακαλύπτουν τον μουσικό τροχό, με πιάνουν με τρόπο που ελάχιστοι μπορούν. Δε θα ξεχάσω ποτέ τη φορά που τους είδα live σε battle of the bands, σε ένα ερημωμένο κτίριο στα παλιά Σφαγεία, που έκανε τόσο κρύο και τα χνώτα του τότε τραγουδιστή τους φαίνονταν τόοοοσο spooky κάθε φορά που κραύγαζε. Επίσης δε θα ξεχάσω πόσο κότσο με έπιασε ένας δισκοπώλης της συμπρωτεύουσας, που μου πούλησε ένα πεντοχίλιαρο αν θυμάμαι καλά, το CDR με αυτοκόλλητη ετικέτα πάνω, που αποτελούσε το "Choke On This" ντεμπούτο τους. Γιαυτό το λόγο, νιώθω απόλυτα καλά με τον εαυτό μου που κατέβασα το καινούριο cd, ενώ μπορούσα να το αγοράσω. 19 euro. Sorry guys, ειλικρινά, αλλά δε θα άφηνα τον τωρινό δισκοπώλη εαυτό μου να με κλέψει δεύτερη φορά.
Ο λόγος που παλεύω με τις τύψεις μου, είναι ότι μιλάμε για μεγάλο δίσκο. Όλα τα παλιότερα ωραία Machine Head, Sepultura, Pantera πραγματάκια είναι εδώ, μαζί με καναδυο μελωδικότερα καινούρια, το απολύτως unique slap μπάσο και τη ΦΩΝΑΡΑ του τραγουδιστή που μοιάζει με καθηγητή σε φροντιστήριο.
Δεν έχει νόημα να ξεχωρίσω στιγμές στο μοναδικό δίσκο που ακούω εδώ και 10 μέρες, αλλά το "Fire In The Hole" με το Iowa-ικό Slipknot σημείο, είναι ακαταμάχητο. Και μην αρχίσω να μιλάω για το "Get Down". Αλήθεια, δε θα το κάνω, γιατί δε μπορώ να χτυπιέμαι ενώ πληκτρολογώ. Θα αρκεστώ να πω ότι δεν υπάρχει άλλο κομμάτι με πορωτική original riffάρα μεν, που να χωράει και 2 μαγικές στιγμές που μυρίζουν "Aesthetics Of Hate" και "Hate Song", δε.
Σταματάω εδω, πάω να ετοιμαστώ για δουλειά. Τι να βάλω να ακούσω στο δρόμο άραγε?

Δεν υπάρχουν σχόλια: