Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Shock Absorber “Shockwave” – Βάλτο αγόρι μου!

Μέρες που είναι, ασχολούμαστε με το final four στο μπάσκετ και τον καλύτερο Έλληνα παίχτη ever (τσακωνόμαστε άλλη φορά για αυτό) και ενώ συνήθως αφήνουμε τη μουσική έξω από αυτά, εμένα μου έχει κάτσει η σύνδεση του αλήτικου heavy rock (μην το λες stoner πουλάκι μου) με το μπάσκετ. Ακούγεται ακαταλαβίστικο so far, αλλά βγαίνει νόημα, stay with me.
 Όλα άρχισαν πριν λίγες μέρες, όταν ο φίλος και συμπολεμιστής Dewalex μου έκανε την τιμή να μου στείλει να ακούσω το ολοκληρωμένο album των Shock Absorber, που έκανε αμάν να βγει, 5 χρόνια μετά το ομώνυμο EP. Μας είχαν ψήσει τα παλικάρια από τότε, οπότε είχε έρθει η στιγμή να μπουν τα πράγματα στη θέση τους.
 Όσο άκουγα το δίσκο, δε μπορούσα να μη σκέφτομαι ότι η σχετική σκηνή, είναι εδώ και χρόνια από τα μεγαλύτερα εφόδια της χώρας, κάτι που αφήνει τη μπιχλομιζέρια πίσω του, έχει παράδοση και σύγχρονη δυναμική και άμα λάχει, πατάει πολλούς ξένους κάτω. Που να πάρει και να σηκώσει, στην καλή της μέρα, ρίχνει ακόμα και στους Αμερικάνους.
 Εδώ κολλάει το μπάσκετ. Εντάξει, δικό τους παιχνίδι είναι, η πρώτη Dream Team ήταν ομάδα να κλαις, αλλά αν μας υποτιμήσεις, παίζει να το φας το κεφάλι σου. Για να το πω όπως το σκέφτομαι, δε βρίσκω απίθανο μια φορμαρισμένη πεντάδα των Planet Of Zeus, Shock Absorber, Speedblow, The Dive και Potergeist να μην βάζει κάτω την αντίστοιχη των Fu Manchu, Mondo Generator, Red Fang, The Sword και Goatsnake ας πούμε. Και αν αυτοί κατεβάσουν τον Kobe Bryant (Down), εντάξει, θα ζορίσει το πράγμα, αλλά θα κατεβάσουμε και εμείς τον Παναγιώτη Γιαννάκη (Nightstalker) να τον παίξει άμυνα και να του κάνει τη ζωή δύσκολη.
 Μέχρι να το σκεφτώ όλο αυτό, το “Shockwave” album έχει προχωρήσει λίγο. Μου έχει σκάσει δυνατά το “Born In A Pit”, ψήνομαι για το ότι το “Hollow Device” είναι κράχτης, αλλά εντωμεταξύ έχω προλάβει να καψουρευτώ και να κακομεταχειρίζομαι τραγουδώντας (εντάξει, γκαρίζοντας) το “My Way”, που ανταγωνίζεται το air guitarιλίκι του “Higher Class Slut” και το cool “The Knife”. Μα το δαίμονα, το κόλλημα του μήνα είναι εδώ και στο δικό μου iPod αφήνει τριτοδεύτερους και καταϊδρωμένους ουκ ολίγους διάσημους (ας μην θίξουμε, δεν κάνει).
 Παραδέχομαι ότι μετά από τόσο καιρό τους είχα ξεγράψει και είχαν μηδενίσει οι προσδοκίες μου και ορίστε, τους υποτίμησα και έφαγα το κεφάλι μου που λέγαμε. Δεν έχω κανένα άγχος, αυτό το πράγμα δε θα περάσει στο ντούκου, μαθαίνω ότι έχουν νέο line up και σχεδόν έτοιμο και τον επόμενο δίσκο, οπότε αν δε μας λυπηθούν οι ίδιοι (please don’t) αναμένεται Shock overdose καθώς και κάμποσα θύματα.
Μην ακούτε εμένα όμως, αυτιά έχετε, το http://shockabsorber.bandcamp.com/album/shockwave είναι μόνο ένα click μακριά, fuckin’ join in…

Δεν υπάρχουν σχόλια: